Stage Assistent
Bedrijfsleider

Onze Assistent Bedrijfsleider de spil van ons bedrijf! Altijd gastvrij en in het bezit van goede social skills waarmee ze iedere gast welkom laten voelen.

Je bent er om ervoor te zorgen dat de dagelijkse werkzaamheden op de vloer soepel verlopen, maar wordt daar uiteraard goed in begeleid. Geen dag hetzelfde. Gelukkig maar, want jij krijgt van die veelzijdigheid aan taken en werkzaamheden juist veel energie. En die energie weet jij weer over te brengen op onze medewerkers.
 

Even bijspringen bij een activiteit, controleren of alles goed loopt in het restaurant, zorgen dat alle gasten op tijd aan hun nieuwe activiteit starten en het aansturen van je collega's. Het is kleine greep uit de taken die jij zal uitvoeren als Assistent Bedrijfsleider.

 

Niet bang om je handen uit de mouwen te steken en samen met het team iedere dag tot een feestje te maken voor gasten en collega's? Solliciteer dan direct op deze te gekke stageplaats!

Wat moet je zeker kunnen voor deze baan:

  • Affiniteit met leisure en entertainmentbranche.

  • Goede communicatieve & commerciële vaardigheden.

  • Woonachtig in Breda/Zevenbergen of omgeving.

  • Werken in de weekenden, avonden en feestdagen is voor jou geen probleem.

Wat kun je van ons verwachten:

  • Werken bij een jong & dynamisch (en heel gezellig!) bedrijf.

  • Goede begeleiding, zodat jij voorbereid bij ons aan de slag kunt en je verder kan ontwikkelen.

  • Uitzicht op een toffe baan na het afronden van je stage.

  • Werken met een enthousiast team die staat te popelen om door jou aangestuurd te worden.

  • Zeer goede stagevergoeding en tal van leuke uitjes en extraatjes!

Wat kan je verwachten qua taken:

  • Dagelijks meewerken op de vloer

  • Aansturen, motiveren en controleren van het team.

  • Je zorgt ervoor dat iedereen servicegericht, snel & efficiënt werkt.

  • Dagelijkse controle op omzet & marges en je stimuleert de medewerkers tot stijging van verkoop.

  • Verantwoordelijk voor de kasafsluiting.

  • Controleren & eventueel wijzigen van personeelsplanning naar aanleiding van reserveringen ( i.o.m. planner).

  • Urenregistratie.

  • Verantwoordelijk voor naleven voorschriften van HACCP & Arbowetgeving.

Jouw kwaliteiten zijn onder andere:

  • Zin om ik korte tijd veel te leren

  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel

  • Gastvrij- en servicegericht handelen

  • Positieve instelling

  • Oplossingsgericht denken

  • Overzicht kunnen houden in hectiek

  • Flexibiliteit