Administratief Medewerker

Je maakt onderdeel uit van een klein team waarin jij de administratieve verantwoordelijkheid draagt. Wij bieden een parttime baan bij een dynamisch leisure bedrijf in Breda!

Naar wie zijn wij opzoek?

Wij zijn op zoek naar iemand die geordend en doelgericht kan werken en administratieve verantwoordelijkheid kan dragen. Daarnaast heb je een vlotte gastvrije persoonlijkheid en haal jij elke spelfout uit een brief.

Wat kan je verwachten aan werkzaamheden?

Jij bent verantwoordelijk voor de uitvoering en controle van de personeels- en bedrijfsadministratie. Je zal contact hebben met zowel leveranciers, gasten (klanten), medewerkers en voert in opdracht van het management ad hoc werkzaamheden uit.

Wat moet je zeker kunnen voor deze baan?

  • Mbo 4-werk- en denkniveau.

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als administratief medewerker.

  • Goede communicatieve & commerciële vaardigheden.

  • Woonachtig in Breda of omgeving.

Jouw kwaliteiten zijn onder andere:

  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel

  • Gastvrij- en servicegericht handelen

  • Positieve instelling

  • Oplossingsgericht denken

  • Overzicht kunnen houden in hectiek

  • Flexibiliteit

Wat kun je van ons verwachten?

  • Werken bij een jong & dynamisch (en heel gezellig!) bedrijf.

  • Startsalaris tussen € 1.800,- en € 2.100,- bruto per maand bij een dienstverband van 40 uur per week. Salaris is afhankelijk van leeftijd & werkervaring.

  • Afwisselende baan bij (volgens ons) het leukste Leisure bedrijf van Nederland!

  • Goede begeleiding, zodat jij voorbereid bij ons aan de slag kunt en je verder kan ontwikkelen.

De meest voorkomende werkzaamheden zullen zijn:

  • Verwerken van de facturen van de werkmaatschappijen.

  • Verwerken van de kasadministratie.

  • Draagt zorg voor de debiteurenbewaking.

  • Voorbereiden van de facturatie aan opdrachtgevers/partners.

  • Beheren van de personeel- & salaris administratie.

  • Verwerken van diverse administratieve mutaties.

  • Zorgen voor een nette en schone werkomgeving op kantoor;

  • Uitvoeren van diverse ad-hoc werkzaamheden in opdracht van het managementteam.

2021 - Medewerkers (22).jpg

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • Je draagt zorg voor een deskundige en betrouwbare uitvoering van de opgedragen werkzaamheden.

  • Je hebt een klantgerichte communicatie naar leveranciers, gasten en leidinggevende;

  • Jij bent verantwoordelijk voor tijdige uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden en de periodieke rapportage alsmede, strikte navolging van alle voorschriften;

  • Jij draagt zorg voor een correcte naleving van de gezamenlijk opgestelde richtlijnen t.a.v. onze dienstverlening.

  • Jij handhaaft een efficiënte kantoororganisatie en in het algemeen de orde en netheid op kantoor;

  • Je hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal.